Kategóriák
Egyéb

A tökéletes (sör)reklám receptje

A Foma 1 és az alkoholmárkák kéz a kézben járnak, tiltások ide vagy oda, az autókon csak csak feltűnik egy-két szeszesitalokkal foglalkozó cég logoja, és a pilótáknak pedig a vannak kötelességeik a szponzorok felé. 

A Forma 1 és az alkoholmárkák kéz a kézben járnak, tiltások ide vagy oda, az autókon csak csak feltűnik egy-két szeszesitalokkal foglalkozó cég logoja, és a pilótáknak pedig a vannak kötelességeik a szponzorok felé. 

Valahogy F1-es reklám még nem volt rossz, vagy ha az volt, már annyira rossz volt, hogy az már szinte jó (gondolok itt Webber tejes-gokartos mutatványára). Jelen esetben már két visszavonult pilóta haknizott egy reklámban, és milyen jól tették. Egy újabb zseniális reklámot hoztak össze abból a fajtából, amire az ember egyszerűen nem tud haragudni, hiába adják már huszadszor a kedvenc sorozata közben.

Na de a recept amit ígértem: Vedd a reklámozni kívánt terméket, egy (lehetőleg már visszavonult) ismert Forma 1-es pilótát, és egy olyan rendezőt, aki kellően pihent agyú egy még nem túl szürreális, de eléggé abszurd történet kitalálásához és megfilmesítéséhez. 

Jelen esetben David Coulthard és Nico Rosberg (de inkább Coulthard) adta a mű gerincét, az ismert Forma 1-es pilóta tényezőt abszolválták, a termék adott, és aki azt kitalálja, hogy DC hindiül beszéljen, annak az agya is kellően pihent. A recept pontos követése pedig meghozta a gyümölcsét. Íme!