A Forma-1 mezőnye most egy olyan helyszínre látogatott el, ami jelentősen igénybe veszi az erőforrásokat és a fékeket is. Minimális légellenállással futnak a nagy végsebesség elérése érdekében. Nézzük meg, hogy milyen újításokat figyelhetünk meg az egyes csapatoknál.

 

Mivel a helyszín Kanada, így kezdjük a kanadai milliárdos, Lawrence Stroll által felvásárolt Force India, mára Racing Pointtal. Pályaspecifikus hátsó szárnyat hozott a Racing Point, ezen felül egy komolyabb újdonságot is megfigyelhetünk. A McLaren által honosított, és azóta már a Mercedesen is látható terelő elem jelent meg az orr alatt. Segítségével jobban tudják irányítani az első szárnyról lelépő, és hátrafelé haladó áramlatokat.
A McLaren tovább játszadozik a tükrökkel, valamint módosították a padlólemezüket is. 
Új hátsószárnnyal és módosított DRS-el érkezett meg a Renault. A franciák idén meglehetősen extrém hátsó szárnyakat virítanak. Szemmel jól látható mértékben változott a Toro Rosso bargeboardja, továbbá ők is faragtak egy kicsit a tükröket borító elemeken.
Apró szarvak jelentek meg a bikák, azaz a Red Bull autóján. Ezen a területen idén az Alfa Romeo is kísérletezett egy tarajos megoldással, és mindkét megoldás az “S-csatorna” kivezetésénél helyezkedik el. A Ferrari nem készült jelentősebb újításokkal, de természetesen ők is elhoztak egy alacsony leszorítóerős csomagot. Az első edzésen két eltérő konfigurációt próbálnak majd ki.
Hasonlóan az olaszokhoz, úgy a Mercedes sem érkezett komoly újításokkal, legalábbis a kasznit illetően. Helyette megérkezett frissített erőforrásuk, melyet az ügyfélcsapatok autóiba is beépítenek.

  • Facebook
  • Facebook
  • Facebook

  • Facebook
  • Facebook
  • Facebook

  • Facebook
  • Facebook

  • Facebook
  • Facebook

  • Facebook
  • Facebook

  • Facebook

  • Facebook

Képek forrása: Albert Fabrega
Címlapfotó: F1.com

Share This