Hétvégén kiugrott külföldre az amerikai formulaautós csúcssorozat, majd látta, milyen kedves népek laknak ott és inkább hazaszaladt… Viccet félretéve, tényleg ez az egyetlen USA-n kívüli futama a szezonnak, pedig folyamatosan azon van a vezérkar, hogy menjenek máshová is. De valahogy sosem jön össze, volt már tervben Brazília, Mexikó, legutóbb az ausztrál Surfers Paradise visszahozataláról szóltak a tervek, eddig viszont egyik sem vált valóra.

Kalandok Amerre Jársz különdíj: Sebastien Bourdais (Az egyik szabadedzésen Sato megráncigálta, amiért a francia bevágott elé, most a futamon pedig valahogy mindig jutott neki valami érdekesség.)
Ne Told Túl különdíj: Ed Jones (Bármennyire is csábító a csapattárs pozíciója, ne nyomd a falnak érte, oké?)
Groundwalker 360 Full Throttle különdíj: Marco Andretti (Végül is jól jött ki abból, ami mögötte történt. A körülményekhez képest a lehető legjobban.)
Düm-düm különdíj: Alexander Rossi (Már csak 4 pont, Newgarden…)
Horgászbérlet A Zavarosban különdíj: James Hinchcliffe (Ami körülötte történt, azt senki nem teszi zsebre.)
Repeta különdíj: Will Power (Előbb az Andretti mellé bebújni igyekvő Rahal mellé akart bebújni, ezzel számos versenyző futamát megakasztva, majd a végén senkitől nem zavartatva belecsúszott a gumifalba.)
Öröm Az Ürömben különdíj: Takuma Sato (Lehet, hogy kigyulladt az autó, de legalább közel volt a bokszutca! Odáig meg már csak be kellett gurítani.) Illetve a japán pilótáé a futam roastja is. Történt ugyanis, hogy az IndyCar hivatalos Twitter-csatornája kitette a lángoló RLL-Honda gifjét, és csak ennyit írt hozzá: “this_is_fine.gif”. Értik a mémeket.
Hinni Akarok különdíj: Scott Dixon (Ugyan már, ki hiszi el Powernek, hogy véletlenül okozott teljes pályás sárgát a futam legvégén? Hiszen épp a csapattársa győzelme volt nagy veszélyben Dixon miatt! #irónia)
+1: Jó Újra Látni különdíj: Robert Wickens (Tavaly súlyosan megsérült a kanadai pilóta, épp csak nem vesztette el a lábait. Jelenleg már képes felállni a kerekesszékből, aktívan edzi magát és vissza akar térni idővel az IndyCarba. Autóvezetéshez viszont még nem elég erősek a lábai, így csapatának, a Schmidt Peterson Motorsportsnak a főszponzora, az Arrow Electronics jóvoltából egy teljesen kézi vezérlésű NSX-et hajthatott végig a torontói pályán – a közönség és a rajongók nagy örömére.)

Nincs megállás, a hétvégén már az iowai oválon láthatjuk a srácokat. Vajon Rossi utoléri Newgardent, vagy megint beragad egy Penske-Chevrolet mögé?

Share This