Ezen a héten hétfőtől csütörtökig zajlik a teszt, az új autók kiismerésén van a hangsúly. A gumik a régiek más néven, az autók vadonatújak, ezért van min dolgozni.

Érdemes beszélni a gumikról is, amik habár ugyanazok a keverékek lesznek, a nevük, és a kinézetük változik. Az eddig szuperkeménytől hiperlágyig terjedő skálát egy C1-től C5-ig tartó váltja fel. Kemény, közepes, lágy, ultralágy és hiperlágy marad, plusz intermediate és esőgumi. Minden versenyen 3 keverék lesz, és keménynek, közepesnek, és lágynak hívják majd őket. Tehát ha a C3, C4 és C5 lesz, akkor a C3 a kemény, C4 a közepes, és a C5 a lágy. Ez megmagyarázza, miért kellenek a C-s elnevezések. A legszembetűnőbb változás azonban az, hogy egy króm öntőforma miatt sokkal fényesebbek a gumik, de ez semmiben nem befolyásolja a tapadást és a kopást. És hogy miért csinálják ezt a változtatást? Hogy egyszerűbb legyen a nézőknek kiigazodni, legalábbis papíron. Hogy tényleg az lesz-e, az Ausztráliában kiderül.

  • Facebook

Forrás: Reddit

A gumikon túl az új autók kiismeréséről is szól ez a négy nap, ami azt eredményezi, hogy mindenféle futurisztikus szerkezetet applikálnak az autókra, hogy hihetetlen mennyiségű telemetria adatot szerezzenek, a beállítások tökéletesítése, és a későbbi fejlesztések érdekében. Az autókra rácsok, kamerák, kopoltyúk, és áramlásfigyelő festék kerül, tehát aki hiányolta a zöld színt az autókról, az most, habár kis ideig, de láthatja. 

Képek az autókról az adatgyűjtő szerkezetekkel, és festékkel.

  • Facebook

Fotót készítette: Mark Sutton / Sutton Images

  • Facebook

Fotót készítette: Mark Sutton / Sutton Images

  • Facebook

Fotót készítette: Giorgio Piola

  • Facebook

Fotót készítette: Carl Bingham / LAT Images

A teszteket élőben közvetítjük, a mai nap itt követhető: 

Élőben a tesztről: Barcelona – 4. nap

Share This