Az előttünk álló hétvégén a száguldó cirkusz mezőnye a németországi Hockenheim városába látogat, hogy két hét után újra egymásnak feszüljenek a pilóták. A kiélezett helyzeteknek pedig velejárója, hogy néhány autó, rosszabb esetben néhány csont is törik. Szerencsére az alábbi esetekben inkább tört autó mint csont, de hiába fő a biztonság, egy pár csapatfőnöknek a feje főhetett, hogy mégis hogy lehetett annyira bezúzni az autót.

Hiába a német nagydíjak gazdag történelme, hiába adott az ország számos világbajnokot a sportnak, hiába van gazdaságilag a világ élvonalában, a 2020-as verseny újra kérdésessé vált, mivel Zandvoort és Vietnám jön, valakinek mennie kell. Érdekesség továbbá, hogy a főszponzora a versenynek nem más mint a Mercedes, azaz hogyha egy nagydíjat már egy F1-es érdekeltséggel rendelkező autógyárnak kell megtámogatnia pár euróval, hogy megrendezzék, az már jelezhet egyet s mást.

Korábbi Roncsderbis cikkeink:

Roncsderbi: A 10 legnagyobb baleset az Brit Nagydíjon
Roncsderbi: A 10 legnagyobb baleset az Osztrák Nagydíjon
Roncsderbi: A 10 legnagyobb baleset a Francia Nagydíjon
Roncsderbi: A 10 legnagyobb baleset a Kanadai Nagydíjon
Roncsderbi: A 10 legnagyobb baleset a Monacói Nagydíjon
Roncsderbi: A 10 legnagyobb baleset a Spanyol Nagydíjon

Roncsderbi: A 10 legnagyobb baleset a Kínai nagydíjon

Most pedig nézzük is meg a jelölteket, melyeket ismét időrendi sorrendben adunk meg, a végén pedig ne felejtsetek el szavazni a szerintetek legnagyobb bukásra. Amennyiben a cikkbe ágyazott videó nem indul el, abban az esetben csak kattintsatok a videó fejlécére és a YouTube-on nyílik meg, akkor pedig már elindul!

Niki Lauda – 1975

Ebből a felsorolásból egyszerűen nem maradhatott ki Niki Lauda balesete, amikor 1975-ben kinevette a halált, és az csak idén mosolygott vissza. Nyugodj békében, bajnok!

Emanuele Pirro – 1989

Az az Emanuel Pirro tizedelte meg 1989-ben az útjelző táblákat, akiknek az idei Kanadai Nagydíj után a Ferrari szurkolók nagy része szídta mindenkijét, mivel a sikeresnek nem nevezhető F1-es pályafutása után versenybírónak állt.

Damon Hill – 1995

A szállóige erre az esetre is vonatkozhatna, mivel Damon hill, az élről tűnt el, azzal a különbséggel, hogy ezt a piruettet élő egyenes adásban mutatta be.

Michael Schumacher és Giancarlo Fisichella – 2000

A rajtnál a 2. és 3. helyet elfoglaló Schumacher és Fisichella ütötték ki egymást, mielőtt a verseny egyáltalán elkezdődhetett volna. Schumacher megismételte volna Nelson Piquet mutatványát 1982-ből.

Luciano Burti – 2001

A brazil pilóta a rajt után küldte fel az előtte haladó hátára a Prost-ját. A professzor mosolya nem volt őszinte.

Rubens Barrichello és Kimi Raikkönen – 2003

Ahogy Barrichello próbálta előreverekedni magát, Raikkönen mellett már nem talált helyet, és nagyjából lemásolták a három évvel azelőtti Schumacher – Fisichella esetet.

Jaques Villneuve – 2006

Villneuve sosem volt az a pilóta, akinek segítség kellett ahhoz, hogy pár ezer eurós kárt okozzon, megoldotta egyedül. Íme az egyik akciója.

Lewis Hamilton – 2007

A stabil teljesítményéről ismert Lewis Hamilton első évében gyakorlatilag rommá törte a McLarent, az akkor Európai Nagydíj néven futó versenyen a Nürburgringen.

Timo Glock – 2008

Az egyik aranyszabálya a versenyzésnek, hogy a pályát nem célszerű elhagyni, főleg nem nagy sebességgel. Timo Glock ezt egy életre megtanulta 2008-ban a Hockenheimringen.

Felipe Massa és Kevin Magnussen – 2014

A dán pilóta az első évében az előkelő 4. helyről indulva fejezte be Massa versenyét, aki egy dugóhúzó után a sóderágyban találta magát.

Share This