Az eseménytelen edzést a Red Bull hollandja húzta be, mögötte Leclercel és Bottasszal a második és harmadik helyen.

A másfél órás tréning elején a pilóták csupán a féktávokat próbálgatták, sokan nézték meg maguknak a bukótereket is, és folytatódott a találgatás, hogy mi a teendő, ha az ember elfékezi a kettes kanyart, amikor épp az emlegetett helyen adta meg magát az egyik tábla, és egy VSC-s időszak alatt kellett visszacsavarozni Hamilton bánatára, aki a harmadik szektorban kényszerült feladni a körét emiatt. Miután a virtuális biztonsági autó is visszagurult a hasonlóan virtuális garázsába, a mező egyre másra radírozta el az abroncsait, részben a por, részben a pályával való ismerkedés miatt.

Kép
  • Facebook

50 perc volt még hátra, amikor Leclerc megfutotta az edzés leggyorsabb körét, amit Verstappen 6 perccel később meg is javított, szám szerint 3 tizeddel. Miközben a kommentátorállásban nézői kérdéseket fejtegettek, a Red Bull garázsában Albon autójával gyűlt meg a bajuk a mérnököknek, de az nem derült ki, melyik alkatrész volt a ludas. 11 perccel az edzés vége előtt kész lett az autó, és a brit-thai pilóta a kivezető körén majdnem felökleltette magát Hamiltonnal a második és a harmadik kanyar közötti félköríven, de a brit (és nem thai) világbajnok reflexei működtek, így egy kitérőmanőverrel és egy beintéssel elintézte az esetet. Az utolsó említésre méltó eset leintés után következett, amikor Magnussent hívta vissza a mérnöke a boxba, mivel hibát észleltek az autóban, és nehogy még jobban elrontsa a dán fenegyerek a Haast.

Az edzés teljes végeredménye alább olvasható:

 

Share This